sobota, 23 kwietnia 2022

Schronisko-Ośrodek Adopcyjny dla zwierząt-Pruszków ul.Południowa 12  tel:698 940 045

Czekają na wolontariuszy(wyprowadzanie zwierząt itp.)

Musicie się umówić tel. wcześniej i na miejscu wypełnić dokumenty.

Do 16lat-musicie być z dorosłym opiekunem, starsi ze zgodą rodzica.

Praca od godz.10-16,(ma być dłużej)tez w soboty.

💙💙💙💙💙💙


Ciągle tez czekam na potwierdzenie terminu sprzątania Komorowa- przez ZOK.(to co było odwołane z powodu śniegu 2.04).

💚💚💚💚💚💚💚

Najszybciej informuję o akcjach charytatywnych na WhatsApp  -konto Wolontariusze, potem na gazetkach w ZSO Komorów, k.sal 401 i 411 i na tym blogu.

💜💜💜💜💜💜💜

Jeśli pracujecie charytatywnie, bez mojego /p. E. Głowali pośrednictwa/koordynacji-przedstawiajcie zaświadczenia(z pieczątkami, kontaktem   itp.-do potwierdzenia)-BEZPOŚREDNIO WYCHOWAWCY

Ja wysyłam waszym Wychowawcom maile z informacją jeśli macie min.20 godz. pracy charytatywnej w tym r. szk. prosząc o WPIS na waszym świadectwie  ale :

SPRAWDZAJCIE/PILNUJCIE czy do wychowawcy dotarły informacje o WPISIE, bo ja opiekuje sie ponad 100 wolontariuszami z naszej szkoły i spoza, a mam regularne lekcje i dyżury w szkole -stąd mogę coś przeoczyć, żle przeliczyć czyjeś godziny, nie zdążyć zapisać itp.

Najlepiej przechowujcie zaświadczenia o swojej pracy charytatywnej-w Indeksie Wolontariusza/specjalnej teczce z podpisanymi przez opiekunów zaświadczeniami/wysyłając maile przez dziennik elektroniczny.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAK CO ROKU-W TYM WAŻNYM DNIU -POMAGAMY w godzinach 14-17-na Pl>Paderewskiego- działamy